Har du brug for hjælp med dine rutineopgaver, en stor enkeltopgave eller dine fakturaer? Vi kan automatisere en lang række processer, og vi kan skræddersy en løsning, der er tilpasset lige netop dine behov og din virksomhed . Læs om hvad vi tilbyder her.
Dokumenttyper
Vi håndterer alle former for dokumenter. Heriblandt PDF, papir, OiO, EDI for Fakturaer, kreditnotaer, Kvitteringer, følgesedler mm.
Dansk support
Vi er altid klar til at hjælpe dig. Skriv til os igennem chatten, skriv en mail til mow@irises.eu eller ring til os på (+45) 70 27 50 75. Vi har altid en ekspert klar til at hjælpe dig.
Hosting-cloud mm.
Har du brug for at optimere dit fakturaflow, kan Iris Automation Software sættes op som både cloud og on-premisses, hvor cloud er den mest udbredte måde vi hoster på.
Intuitiv app
Download vores intuitive app til smartphones der fungerer på både Android og Iphones. Her kan du godkende fakturaer, skanne bilag og fakturaer samt registrere udlæg som sendes til godkendelse.
Automatisering af faktura-flow
Synes du også at dit fakturaflow er langsommeligt og tidskrævende? Vi har udviklet et smart software, der kan hjælpe dig med at håndtere dine fakturaer på en smartere måde, så du kan frigøre tid til andre opgaver.
Vores software hjælper dig med at: Få gladere medarbejdere
Spare tid på håndtering af fakturaer
Frigive tid til andre opgaver


Undgå rutinearbejde
Kunne du også tænke dig at undgå rutinearbejde? Mange virksomheder bruger i dag alt for meget tid på opgaver, som egentlig kunne klares hurtigere og mere pålideligt med en digital assistent. Vi sørger for at din digitale assistent tilpasses dine specifikke behov og du er helt selv herre over processen.
Med en digital assistent kan du: Få gladere medarbejdere
Spare dig for tid brugt på ensartet arbejde
Undgå typiske taste- og stavefejl
Frigive tid til andre opgaver
Slip for din store enkeltopgave
Store enkeltopgaver er oftest meget tidskrævende og opslidende. Med vores digitale assistent, kan du nemt få klaret din opgave uden at skulle bruge kostbar tid og ressourcer. Din digitale assistent vil udføre din opgave præcis som hvis du selv gjorde det, men klarer den meget hurtigere uden at blive opslidt.
Med en digital assistent kan du: Få gladere medarbejdere
Spare dig for tid brugt på ensartet arbejde
Undgå typiske taste- og stavefejl
Frigive tid til andre opgaver

Det er nemt at komme i gang med at automatisere processer
For at komme i gang med at automatisere nogle af dine processer, er alt vi skal bruge fra dig et opkald eller en mail med en forespørgsel. Derefter tager vi en uforpligtende og gratis samtale. Vi er fleksible og tilpasser os præcis til dit behov.
Ring til os på (+45) 70 27 50 75, kontakt os på mail iris@irises.eu eller send os en forespørgsel via kontaktformularen nedenunder.
Send os en besked, så vi kan komme igang.
Du har mulighed for at vedhæfte en skærmoptagelse, hvis du vil vise os din opgave.
Du kan også ringe til os på dette nummer:
Tætte partnere






