Flere og flere af jeres medarbejdere bruger deres dyrebare tid på at udfører ensartede rutineopgaver, og det dræner både dem og virksomheden for tid og energi.
Ledelsen ånder jer nakken og bruger ord som Agilitet, Performance Cost, Omstillingsparathed osv. og alt jeres tid forsvinder i driftsopgaver, når I burde bruge tid på at udvikle og innovere.
..men har aldrig fået taget hul på det.
..og I føler, at I er den eneste virksomhed, der endnu ikke er kommet i gang med automatisering.
..og I slet ikke ved hvordan I skulle starte sådan et projekt op.
Identificere
de driftsopgaver der kan automatiseres
Prioritere
de opgaver der har mest betydning for jeres fremdrift
Validere
jeres nuværende processer og ricisi i systemet
Tage hul på
jeres arbejde med automatisering
Få indblik i
hvordan automation kan optimere jeres arbejdsopgaver
En unik mulighed for at få identificeret mulige automatiseringsopgaver. Denne 2-timers screening er til jer, hvis medarbejdere jævnligt udfører ensartede og tidskrævende rutineopgaver.
Screeningen udføres af vores Head of Robotics, Nina Barfoed Petersen
Men først: Book et et 15 minutters Discovery Match – hvor vi finder ud af om Iris Automation hjælp kunne være noget for din virksomhed!
2-timers rådgivning og konsultation med vores
Head of Robotics,
Nina Barfoed Petersen
Undersøgelse af svagheder og risici ved nuværende metode.
Introduktion af Iris Automation Tool, en digital assistent der overtager din mus og tastatur og løser din opgave automatisk.
En PDF med afrapportering af automatiseringspotentiale, som kan præsenteres for ledelsen eller beslutningstagere.
Discovery Match er en 15 minutters samtale, der hjælper os med at finde ud af om vi er et match og om vi skal booke en Automation-Screening.
Vi overtager musen og tastaturet, bogstaveligt talt…
Vi garanterer at, når I har snakket med os, vil I opleve følgende:
Vores Head of Robotics, Nina Barfoed Petersen, har meget travlt med at hjælpe og rådgive virksomheder, om deres næste automation-projekter.
Så derfor vil der kun være få ledige tider i hendes kalender. Derfor skal I skynde jer at sikre jeres 15-minutters samtale nu.
Sådan kan automatisering ved hjælp af Digitale Assistenter hjælpe dig i din hverdag.
Der tikker en mail ind fra en af dine leverandører i dit mail-system
Din Digitale Assistent åbner mailen og konstaterer at der er vedhæftet 3 individuelle fakturaer.
Da økonomisystemet ikke kan håndtere flere separate dokumenter, går din Digitale Assistent i gang med at samle dokumenterne i én PDF-fil.
Dine fakturaer er nu samlet i én PDF-fil, og bliver automatisk sendt til dit økonomisystem.
RPA, Robotics, bots, Kontorrobotter, Softwarerobotter, Automatisering, Robotic Process Automation, UI automation, Digitale Assistenter, mv – kært IT-barn har mange navne.
Når man automatiserer digitale processer, kan man bruge mange forskellige IT-værktøjer.
Hos Iris Automation er vi eksperter i det som oftest beskrives som ”Robotics Process Automation” software. Det er ikke nogen ny teknologi og den bliver refereret til med mange forskellige navne og udtryk.
Hos Iris Automation omtaler vi teknologien som Digitale Assistenter, læs mere om de Digitale Assistenter nedenfor.
En Digital Assistent er et IT værktøj som hjælper en kollega med at udføre ensartede og gentagende opgaver på computeren.
En Digital Assistent bruger mus og tastatur på samme måde som en kollega, såfremt opgaven er beskrevet med klare og tydelige regler.
Nej. Digitale Assistenter er små digitale handlinger som er programmeret i RPA software.
Det er et IT-værktøj, som kan:
Der er nogle gode simple spørgsmål, som er fordelagtige at kunne svare ja til, for at finde ud af, om en proces eller opgave kan automatiseres ved hjælp af en Digital Assistent.
Nej! Hos Iris Automation bruger vi primært Microsofts Power Automate Desktop der nemt kan installeres på enhver PC eller virtuel computer. Det er lige så nemt som at installere Office pakken og kræver ingen kodning eller andre ændringer af eksisterende programmer.
Har du Windows 10,11 og Office 365, er findes der en gratis version af Power Automate Desktop
Der findes mange andre typer af Robotics Process Automation software, som kan bruges til at lave Digitale Assistenter. Ifølge The Forrester Wave™: Robotic Process Automation, Q1 2021, er følgende de 14 mest væsentlige på markedet
(Listet i alfabetisk rækkefølge)
Automation Anywhere, Blue Prism, Cyclone Robotics, Datamatics, EdgeVerve, Hyland, Kofax, Kryon, Microsoft, NICE, Pegasystems, SAP, UiPath, and WorkFusion
NEJ!
For at bruge en Digital Assistent, kan du nøjes med kun at klikke på PLAY. Hos Iris Automation, kan vi lave programmeringen for dig, og du skal derfor kun sætte din Digitale Assistent i gang når du skal bruge den.
Hvis du har mod på selv at kaste dig ud i at programmere en Digital Assistent, er det en fordel:
JA!
En af de absolut største fordele ved at arbejde med Digitale Assistenter er, at de kan arbejde på din computer med mus og tastatur på samme måde som dig. Det inkluderer den måde du kan hente eller taste data i dit gamle IT program.
Det kræver blot, at du giver den Digitale Assistent helt klare regler at arbejde efter, og at din computer samtidigt er opdateret med seneste version af Windows eller iOS.
Digitale Assistenter og Excel er et rigtig godt makkerpar. Specielt når det handler om at håndtere større mængder data. Det kunne eksempelvis være som en del af en opgave, hvor data enten hentes fra eller skal indtastes i andre systemer, fx dit økonomisystem.
Det kræver blot, at du giver den Digitale Assistent helt klare regler at arbejde efter. Se eksempel her.
Return on Investment (ROI) tælles ofte i uger og måneder, fremfor år, når det gælder investering i at arbejde med Digitale Assistenter. Typisk ser man en ROI på 3-9 måneder.
Typiske succeskriterier for at arbejde med Digitale Assistenter inkluderer en eller flere af følgende:
….og mange flere
… og mange flere
Nej, kort fortalt kan en Digital Assistent kan kun klare ensartede og rutineprægede opgaver, som udføres efter klare instruktioner og regler.
En Digital Assistent kan ikke forstå ændringer og ustruktureret data. Den kan heller ikke fikse en proces som er utydelig eller uforudsigelig.
Men til gængæld kan den håndtere store mængder af data i mange forskellige systemer, så længe der er klare regler og tydelige forudsætninger.
Digital Assistent
Kunstig intelligens
Send os dine oplysninger, så kontakter vi dig hurtigt.
Du kan også ringe til os på dette nummer: